۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

بی بی سی، اصلاح طلبان و حکومت ایران




حمایت ضمنی و عملی بخش فارسی  بی بی سی از اصلاح‌طلبان معتقد به جمهوری اسلامی بر هیچکسی پوشیده نیست! بر طبق آینه جهان نمای بی بی سی فقط دو گروه در سپهر سیاست ایران وجود دارند:
اصولگرایان طرفدار خامنه‌ای و یا طرفداران احمدی نژاد از یکسو، و طیفهای مختلف اصلاح طلبی از سوی دیگر. از آنجایی که اصولگرایان تمایلی به ظاهر شدن برروی صفحه بی بی سی را ندارند،جعبه جادویی دولت بریتانیا عملا در اختیار اصلاح‌طلبان قرار دارد تا با استفاده از اکسیژن تبلیغاتی فراهم شده توسط این دستگاه خود را تطهیر و به مردم ایران بعنوان یک آلترناتیو بل القوه عرضه کنند.
از نظر بی بی سی، به استثنای تعداد اندکی برانداز در خارج!? ، مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی نیستند. سازمان دانشجویان ضد سرکوب از مدیر کمپانی بی بی سی درخواست دارد مهره جمهوری اسلامی در بخش فارسی را تغییر دهد تا دیگر شاهد آخوندهای حامی رژیم ایران در این تلویزیون نباشیم.
صادق صبا مدیر بخش بی بی سی فارسی که در خدمت اصلاح طلبان جمهوری اسلامی قرار گرفته نه در راستای تقویت مبارزه ایران کار میکند نه در جهت منافع دولت انگلستان اسناد ارسالی توسط سازمان دانشجویان ضد سرکوب تهیه شده است که از حضورتان میگذرد منتظر نظران شما عزیزان هستیم.
صادق صبا باید برکنار شود دوستان عزیز میتوانید مستندات خود را به این فیس بوک یا آدرس ایمیل جناب بهروز آفاق مدیر بخش خاورمیانه بی بی سی ارسال کنید.
ایمیل بهروز آفاق مسئول خاورمیانه bbc

behrouz.afagh@bbc.co.uk
 
روابط عمومی سازمان دانشجویان ضد سرکوب
               زمستان 1391

                

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر