۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

صادق صبا در شهر قم چه میکند؟؟؟

از دوستان در بی‌بی‌سی فارسی بسیار سپاس‌گزاری می‌کنم که با استاد شجریان گفت‌وگو کردند اما در این مکان رسمی می‌خواهم از جناب «صادق صبا» تقاضا کنم که دیگر با امثال شجریان گفت‌وگو نکند و اگر می‌کند کمی مطالعه کند تا ما عشق شجریانی‌ها که می‌دانیم استاد در جوانی چند "کل" در کوه‌های خراسان شکار کرده و چه سازهای زده و چند سال است سرخ‌کردنی نخورده و چه رابطه‌ای با استاد دوامی داشته و نام کاست‌هایش را از آخر به اول حفظ هستیم و این قدر پای تلویزیون حرص نخوریم. استاد صبا در گفت‌وگو با استاد شجریان آن قدر گاف داد که کم مانده بود پیاده تا لندن بدوم و خودم را همراه ایشان در آب‌های «تایمز» غرق کنم.
ایشان در گفت‌وگو با شجریان نمی‌دانستند فرزندان ایشان کی به دنیا آمدند و نمی‌دانستند مژگان خانم و افسانه خانم و همایون کی به دنیا آمده‌اند و بعد از این که استاد فرمودند ما به تهران آمدیم سوال بی‌ربطی درباره‌ی فرزندان ایشان پرسید که از آن می‌گذریم چون شاهکارهایی از ایشان در برنامه سر زده است که باید به آن اشاره کنم. استاد صبا که کمترین اطلاعی درباره‌ی سازهایی که استاد شجریان ساخته نداشت از ایشان پرسید:با این آخوندها در قم چکار داره؟ دوست دارم بدونم صادق صبا در قم چه میکنه ؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر