۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

اطلاعیه مهم سازمان دانشجویان ضد سرکوب ، بی بی سی فارسی در خدمت اصلاح طلبان است



بعد از اطلاع رسانی گسترده سازمان دانشجویان ضد سرکوب ، بی بی سی فارسی مصاحبه با محمد رضا خباز را از صفحه اصلی فیس بوک خود حذف کرد ، مشروح گفتگوی محمد رضا خباز با بی بی سی فارسی از نظرتان میگذرد.

محمدرضا خباز درگفتگو با بی بی سی فارسی، با اشاره به همايش انتخاباتي شوراي هماهنگي شوراي جبهه اصلاحات که در دي‌ماه برگزاري مي‌شود، گفت: برگزاري اين همايش کار ضروري و لازم است و حاکميت هم بايد در برگزاري آن کمک کند. عضو فراکسيون اقليت مجلس هشتم، افزود: برگزارکنندگان اين همايش تلاش دارند که يک انتخابات باشکوه با حضور حداکثري مردم داشته باشيم و اين کار براي نظام نيز ضروري است.
وي در مورد تعدد کانديدا‌ها در جبهه اصلاحات گفت: سرنوشت اصلاح‌طلبان و کانديداهاي آن در همايش دي‌ماه مشخص مي‌شود و جبهه اصلاحات از بلاتکليفي بيرون مي‌آيد. شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات که در دوران رياست جمهوري سيدمحمد خاتمي شکل گرفت، متشکل از ۱۸ حزب اصلاح‌طلب بود. اين شورا قرار است دي‌ماه سال جاري پس از چند سال انفعال فعاليت خود را با برگزاري همايشي انتخاباتي از سر بگيرد. 

اصلاح طلبان در سال 88 با شعارهای تند سعی کردند انبوه خلق معترض را به خیابان ها کشیده و بعد از مدتی پشت مردم را خالی کردند و به سمت جمهوری اسلامی رفتند ، برای اینکه ثابت کنند به رژیم وفادار هستند در انتخابات مجلس سال 90 شرکت کردند در حالی که درخواست دانشجویان مبارز در ایران تحریم انتخابات بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر